niedziela, 15 kwietnia 2018

Informacja

Kochani, jako że ostatni rozdział pojawił się prawie dwa miesiące temu i od tej pory nie było na tym blogu żadnego odzewu z mojej strony czuję się zobowiązany wyjaśnić wam przyczyny tej zwłoki. Kolejny rozdział jest już dawno napisany i oddany do sprawdzenia, niestety kontakt z moją betą dość niespodziewanie mi się urwał. Z pewnością Noelia ma inne sprawy na głowie i najprawdopodobniej nie miała jeszcze okazji, aby sprawdzić kolejny rozdział. Z drugiej strony nie chcę kazać Wam czekać na następną część dłużej niż to konieczne, więc postanowiłem, że poczekam jeszcze tydzień. Jeżeli do tego czasu tekst nadal nie zostanie sprawdzony, to po prostu wrzucę go bez poprawek i ewentualnie zostanie on zedytowany, gdy te poprawki zostaną wprowadzone :) Tak więc informuję, że kolejny rozdział na 100% pojawi się w przyszłą sobotę lub niedzielę, miejmy nadzieję, że w tej poprawionej formie :) To wszystko i mam nadzieję, że nie będzie Wam to przeszkadzać w czytaniu :) Postaram się samemu usunąć te najbardziej rzucające się w oczy błędy, tak aby tekst był jak najbardziej czytelny i przejrzysty :) Pozdrawiam serdecznie i przepraszam za opóźnienie.

2 komentarze:

  1. Z betami tak jest, że kontakt niespodziewanie się urywa i człowiek nie wie, co zrobić. Jestem w podobnej sytuacji, czasami mam ochotę zmusić moją betę do szybszej pracy, ale wiem, że byłoby to nie w porządku. Każdy z nas ma różne obowiązki do wykonania, problemy do rozwiązania i życie do przeżycia. Świat nie kręci się wokół naszych blogów, więc trzeba zaakceptować fakt, że opóźnienia są czymś naturalnym, na co nie zawsze mamy wpływ. Tak więc niczym się nie przejmuj, rozumiemy Twoją sytuację i cierpliwe będziemy czekać na kolejny rozdział!

    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wiadomo są sprawy ważne i ważniejsze, ja pewnie też nie poświęcałbym całego swojego wolnego czasu na to, aby zajmować się blogami :) Z drugiej strony nie aktualizowanie opowiadania przez kilka miesięcy również jest dla mnie nieciekawą opcją :O Skoro już obiecałem, to na pewno rozdział wstawię, a co będzie później to czas pokaże :)

      Pozdrawiam!

      Usuń

Mrs Black bajkowe-szablony