środa, 19 kwietnia 2017

Wyjaśnienia


Ta informacja jest dla tych, którzy odwiedzają tego bloga i nie znajdują na nim kolejnego rozdziału.  Niestety nowej notki w tym tygodniu na pewno nie będzie, ponieważ padł mi dysk w komputerze. Straciłem wszystko, nie tylko wszystkie napisane rozdziały, ale również inne ważne dokumenty, co sprawiło, że " odrobinę " się zdenerwowałem 😔 Planuje zakup nowego dysku dopiero w przyszłym tygodniu, więc kolejny rozdział być może pojawi się za tydzień. Niczego jednak nie obiecuje, bo wiadomo, że plany mają to do siebie, iż zazwyczaj szlag je trafia. Tak czy siak przepraszam za to i mam nadzieję, że będziecie wyrozumiali oraz cierpliwi. Na pewno nie porzuciłem opowiadania, wrócę do niego jak tylko przywrócę mój komputer do życia. Trzymajcie się i jeszcze raz proszę o cierpliwość.

PS. Piszę tego posta na telefonie, a to istna katorga, więc wybaczcie ewentualne błędy :)

2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że z dyskiem już wszystko w porządku i kolejny rozdział będzie niedługo, ponieważ historia urwała się w jednym z ciekawszych momentów i w ten sposób codziennie sprawdzam czy nie dałeś jakiejś informacji, że niebawem kolejny rozdział.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Tak, z dyskiem jest już wszystko w porządku jeżeli jednak chodzi o następny rozdział to przyznaje, że nie jest jeszcze gotowy. Mam teraz matury, więc chwilowo bardziej skupiam się na nich niż na opowiadaniu. Wiadomo, są rzeczy ważne i ważniejsze :) Jeżeli rozdział nie pojawi się w kolejną sobotę, to najprawdopodobniej powrócę do tego opowiadania dopiero w czerwcu. Tak więc proszę o cierpliwość i przepraszam za opóźnienia :)

      Pozdrawiam :)

      Usuń

Mrs Black bajkowe-szablony