czwartek, 8 grudnia 2016

Witam



Przedstawiam Wam wymyśloną przeze mnie historię o HP. Akcja dzieje się zaraz po Turnieju Trójmagicznym, czyli nasz Wybraniec będzie uczęszczał na piąty rok w Hogwarcie. Niektóre postacie są efektem mojej wyobraźni i nie pojawiają się w oryginale, inne natomiast należą do pani J.K.Rowling. Mam nadzieję, że opowiadanie Wam się spodoba, bo przyznam szczerze, że mnie podoba się cholernie i już nie mogę się doczekać, aż przeleję wszystkie swoje pomysły na papier :).

Rozdziały będą pojawiały się nieregularnie, ponieważ raz mam więcej czasu, a innym razem mam go bardzo malutko, więc przekłada się to na wydajność mojej pracy nad notkami. Jednak zapewniam Was, że każdego dnia będzie powstawała chociaż malutka część kolejnej części :) No, chyba że nauczyciele się ogarną i przestaną zawalać mnie kartkówkami, sprawdzianami itp. Wtedy oczywiście dam informację, kiedy dany rozdział się pojawi, ale myślę, że prędzej Snape pójdzie na piwo z Harrym, niż to się stanie.

To tyle z początkowych ogłoszeń, toteż zapraszam na prolog.


PS. Komentujcie i dawajcie rady co zmienić a co dodać oraz wasze opinie.

PS2. To samo opowiadanie publikuję również na wattpadzie, więc jeśli je tam zobaczycie, to nie jest żaden plagiat :) Chyba że autor ma inny nick niż mój, wtedy proszę o informację, że taka historia istnieje :)


PS3. Pierwsze dwadzieścia rozdziałów opublikowałem, kiedy nie miałem jeszcze żadnej bety, więc pewne błędy mogły mi umknąć. Mam nadzieję, że zbyt bardzo nie zrazicie się pomyłkami. Jak tylko znajdę kogoś, kto podejmie się sprawdzenia tych początkowych notek, to gafy znikną :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mrs Black bajkowe-szablony